00
1 (11)
1 (12)
1 (13)
1 (14)
1 (15)
1 (16)
1 (17)
1 (18)
1 (19)
1 (22)
1 (23)
1 (24)
1 (25)
1 (26)
1 (27)
1 (28)
1 (29)
1 (31)
1 (32)
1 (33)
1 (35)
1 (36)
1 (37)
1 (38)
1 (39)
1 (40)
1 (41)
1 (42)
1 (43)
1 (44)
1 (45)
1 (46)
1 (47)
1 (49)
1 (50)
1 (51)
1 (52)
1 (53)
1 (54)
1 (55)
1 (56)
1 (57)
1 (58)
1 (59)
1 (60)
1 (62)
1 (63)
1 (1)
1 (1)
1 (2)
1 (2)
1 (3)
1 (3)
1 (4)
1 (4)
1 (5)
1 (5)
1 (6)
1 (7)
1 (9)
1 (10)
1 (1)
1 (1)
1 (2)
1 (2)
1 (3)
1 (3)
1 (4)
1 (4)
1 (5)
1 (5)
1 (6)
1 (7)
1 (9)
1 (10)
1 (11)
1 (12)
1 (13)
1 (14)
1 (15)
1 (16)
1 (17)
1 (18)
1 (19)
1 (22)
1 (23)
1 (24)
1 (25)
1 (26)
1 (27)
1 (28)
1 (29)
1 (31)
1 (32)
1 (33)
1 (35)
1 (36)
1 (37)
1 (38)
1 (39)
1 (40)
1 (41)
1 (42)
1 (43)
1 (44)
1 (45)
1 (46)
1 (47)
1 (49)
1 (50)
1 (51)
1 (52)
1 (53)
1 (54)
1 (55)
1 (56)
1 (57)
1 (58)
1 (59)
1 (60)
1 (62)
1 (63)
00

EVERYDAY ENGLISH WITH DAN

TWO WEEKS AGO WE STARTED ENGLISH LESSONS WITH DAN TO IMPROVE OUR PRONUNTIATION IN ENGLISH AND OUR ENGLISH IN GENERAL.
HACE DOS SEMANAS HEMOS EMPEZADO CLASES DE INGLÉS CON DAN PARA MEJORAR NUESTRA PRONUNCIACIÓN EN INGLÉS Y NUESTRO INGLÉS EN GENERAL.
THE LESSONS ARE VERY FUN BECAUSE WE LEARN ENGLISH AT THE SAME TIME THAT WE ARE HAVING FUN PLAYING GAMES.
THE FIRST LESSON WE WERE PLAYING A FUN TEAMS GAME. IT WAS ABOUT WORDS IN ENGLISH. IN EACH TEAM THERE WERE 4 OR 5 PEOPLE AND EACH PERSON FROM EACH TEAM HAS A PAPER WHERE PUT: “THINGS IN YOUR BAG”, “TITLES OF FILMS AND SONGS”, ETC.
THEN, DAN SAID A LETTER AND WE HAD TO WRITE ALL THE WORDS THAT WE KNEW WHICH STARTED WITH THIS LETTER IN EACH CATEGORY. AFTER 2 MINUTES, HE COUNTED THE WORDS FOR EACH TEAM AND GAVE POINTS, ONE FOR EACH WORD IN EACH TEAM.
THE GAME WAS FANTASTIC BECAUSE WE HAD FUN AT THE SAME TIME THAT WE WERE LEARNING AND THINKING.
LAST LESSON WE WERE PLAYING ANOTHER GAME AND WE WERE THINKING OF WHITE AND BLACK INGREDIENTS FOR THE PROYECT “CHESS AND COOKING”.
WE THINK THE IDEA OF EVERYDAY ENGLISH IT´S FANTASTIC BECAUSE IT´S VERY IMPORTANT TO LEARN THE PRONUNCIATION WITH A NATIVE PERSON APPART FROM LEARN GRAMMAR AND VOCABULARY.
«EVERYDAY ENGLISH» CON DAN.
HACE DOS SEMANAS HEMOS EMPEZADO CLASES DE INGLÉS CON DAN PARA MEJORAR NUESTRA PRONUNCIACIÓN EN INGLÉS Y NUESTRO INGLÉS EN GENERAL.
LAS CLASES SON MUY DIVERTIDAS PORQUE APRENDEMOS INGLÉS AL MISMO TIEMPO QUE ESTAMOS
JUGANDO A ALGO DIVERTIDO.
LA PRIMERA CLASE ESTUVIMOS JUGANDO A UN DIVERTIDO JUDGO POR EQUIPOS. ERA SOBRE PALABRAS EN INGLÉS, EN CADA EQUIPO HABÍA 4 O 5 PERSONAS Y CADA PERSONA DE CADA EQUIPO TENÍA UN PAPEL QUE PONÍA: » COSAS EN TU MOCHILA», TÍTULOS DE PELÍCULAS Y CANCIONES», ETC.
LUEGO DAN DIJO UNA LETRA Y NOSOTROS TUVIMOS QUE ESCRIBIR TODAS LAS PALABRAS QUE SABÍAMOS QUE EMPEZASEN POR ESA LETRA EN CADA CATEGORÍA.
DESPUÉS DE DOS MINUTOS EL CONTÓ LAS PALABRAS DE CADA EQUIPO Y DIÓ PUNTOS, UNO POR CADA PALABRA EN CADA EQUIPO.
EL JUEGO FUE FANTÁSTICO PORQUE NOS DIVERTIMOS AL MISMO TIEMPO QUE ESTÁBAMOS APRENDIENDO Y PENSANDO.
LA ÚLTIMA CLASE ESTUVIMOS JUGANDO A OTRO JUEGO Y ESTUVIMOS PENSANDO EN INGREDIENTES BLANCOS Y NEGROS PARA EL PROYECTO DE AJEDRES Y COCINA.
CREEMOS QUE LA IDEA DE «EVERYDAY ENGLISH» CON DAN ES FANTÁSTICA PORQUE ES MUY IMPORTANTE APRENDER LA PRONUNCIACIÓN CON UN NATIVO A PARTE DE APRENDER VOCABULARIO Y GRAMÁTICA.

ROBIN ALONSO Y ELENA IGLESIAS, 3º DE SECUNDARIA.